Idag är ingen bra dag!

Idag skulle jag kanske inte ha vaknat... Jag har hällt ut en kaffekopp, spillt ut kaffesump, trampat i gröt, var nära att torrkoka napparna till barnen, ja listan kan göras lång och på det så kryddar vi med lite mensvärk. Jag har sällan sånna dagar, men idag verkar vara en sån dag. Jag är ju dessutom ensam med barnen så det gäller att tygla humöret för deras skull, men det är ju inte så svårt. =)) Dom är nog det enda som kan få min dag att bli bra igen, mammas sötungar! =)) Ska nog försöka få mig en chokladbit som plåster på såren. =))

Det har gått jättebra att vara själv med barnen, har ju fått en hel del hjälp också utan att det var planerat så det har kännts jätteskönt. Nu sover de alla tre på altanen i vagnarna, det känns som att sovrutinerna på dagarna har blivit bättre.

Lova fick sin första tand i lördags, wohooo! Den har inte spruckit fram ordentligt, men den är där. =))

Längtar tills maken kommer hem ikväll, även om barnen har varit snälla och vi har haft det bra så är det ju lite mycket att vara själv med dom.


Badpluttar! =))


Vagnpluttar! =))

Igår var vi på en promenad tillsammans med barnens farmor som var på besök. Det var kallt o krispigt i luften. Den här härliga sommaren är nog på väg o ta slut och då kommer min favoritårstid att ta vid. HÖSTEN! Det är så mysigt att få tända ljus, ta på sig raggsockor o vantar o halsduk. Se alla härliga färger på träden, gå långa friska promenader m.m m.m Jag älskar höst! =))



Sovpluttar!

Nu ska jag äta lite lunch medans dom sover, det blir tacos, mums!
Jag hoppas min dag blir bättre snart. =))





Kommentarer
Postat av: carina

Hej =)

vilka söta barn du har =)

Postat av: Carola

Skickar en kram...och en suck, dom är för goa, guldklimparna

2010-08-17 @ 21:37:28
Postat av: Sandra

Oj, så stor de blivit. Skönt att det går bra att vara hemma med dem själv.

Läste om din början på dagen. Har själv kokat napparna tills vattnet va borta, va bara att kasta både nappar och kastrull. Men han man en del att göra, ha man ju de. :)

Kram

2010-08-20 @ 21:59:53
URL: http://www.heltvanligmorsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback