Lycksele o 1-års kalas!

Ja, det är det som har hänt de senaste dagarna.
I onsdags så tog jag med mig Lova och Oliver och åkte till Lycksele för att hälsa på världens bästa Jeanette och hennes bebis Valter. Rasmus fick vara hemma och ha en egen dag med sin pappa. =)) Jag var lite nervös för resan och att åka så långt själv på utflykt med 2 barn, men det gick väldigt bra. Dom verkar som sagt trivas i bilen, för det sades inte ett pip varken dit eller hem. Och dagen i sig var jätterolig, det var så kul att få träffa Nettan o hennes söta bebis! Ses för sällan!



Valter är snart 8 veckor, en riktig gobit! =)
Ni kan läsa mer om familjen Wännström
här!
Go mat o gott sällskap och barnen fick en massa presenter av goa Nettan me! =)
Tack för en härlig dag! =)

Igår var det 1-års kalas för sötaste Wilda!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS



Tårta, ballonger, presenter o sol! En härlig dag för kalas! =))
Liten blir stor!



Wilda tillsammans med sin mamma Therese.

Igår kväll hann jag o maken med filmkväll också, vi såg Clash of the titans och den var helt ok. Det är bara så skönt har jag upptäckt att få falla in i en annan värld för en stund o glömma allt vad blöjor o välling heter, hi hi, mera filmkvällar får det bli! Barnens sömn fortsätter att funka bättre o bättre, men att sova hela nätter har gjort att dom vill kliva upp tidigare på morgonen. Så nu är det uppstigning kl 06.00, inte så kul tycker jag men det kommer nog att ändras. =))

Vi har inga planer för helgen, så vi får se vad som händer men vi önskar er en trevlig sådan iaf!! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback