Människans bästa vän!

Jag pratar ju då om hundar. Vår vovve Kelso är hos oss på besök igen. Han bor ju som jag tidigare har berättat hos min pappa numera. Det är roligt att Kelso är här, men det innebär mycket mera jobb för oss också. Men det som är väldigt skönt är att få ta sig ut på promenader. Vi promenerar ju mycket annars också, men inte 3 ggr per dag som när vi har honom. Han tycker också att det är lite jobbigt med barnen, dom jagar honom med gåstolarna och han har lite svårt att komma till ro. Men han är väldigt snäll med dom och barnen tycker att han är väldigt spännande. =))

Gick en härlig promenad med honom i morse, det är skönt att bo 15 min från stan och ändå så lantligt! =))



Min pappa har ju egna hundar också, han har haft collie i över 35 år,
Primus som är halvbror till våran Kelso och Birk.
Men Birk blev han tvungen att ta bort i fredags pga cancer.
Det är väldigt tråkigt när sånt händer, Birk blev 10 år. R.I.P



Det har varit en härlig dag idag igen. Hoppas ni har en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: lizaloop

Jasså, det var det det var, va trist :/

Postat av: tarja

Det är så jobbigt när man måste ta bort hundar. Var tvungen att ta bort i våras. Hon hade hela lungorna fulla med tumörer...

2010-08-08 @ 21:23:04
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Tessa

Men guuud så söta barn :)

2010-08-12 @ 08:30:54
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback