Vackert väder! =)

Åh, vilken härlig helg det har varit!! Vilket väder!! =))

Det är sååå härligt, vi har varit på flera promenader med familjen. Det gör lite ont för mig fortfarande och går inte superfort, men det är bara att anpassa sig. Det är härligt med motion och frisk luft, då blir jag nog frisk fortare! =)) Mattias har även skottat fram altanen, så vi kan sitta där o dricka kaffe och filosofera medans barnen sover ute i vagnen.
Jag har tänkt en del på hur häftigt det är att bli förälder, hur det förändrar en som människa och hur man får en djupare relation i sitt förhållande. Det är väldigt häftigt tycker jag! Jag är såå lycklig att jag äntligen kunde "fullborda min plikt som fru" och ge Mattias dessa underbara barn. Att se honom tillsammans med barnen är så underbart!! =) Åren som vi försökte bli gravida och jag var väldigt olycklig stundtals, känns som bortblåsta. Och att vi kommer att kunna vara hemma tillsammans och dela denna tid känns också sååå bra. Vi har inte bestämt riktigt hur länge vi ska vara föräldralediga bägge två, men det blir nog över sommaren iaf.. =) Vi trivs riktigt bra med våran nya vardag, fast vi säger att varje dag är helg, hi hi! =))

Idag får vi lite främmande och sen kommer BVC hit o skall väga bebbarna, hoppas jag hinner en promenad i det vackra vädret idag också. Ha det sååååå bra!! Kram!



                                                    

                       Jag o Rasmus!                                          Lova sussar sött!     

                                       
     
    Rasmus o Lova!                           Oliver funderar! =)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Gumman!

Det ser ut som du inte gjort annat i dina dagar än att vara trillingmamma :D

Jättefina bilder och jättefin vagn :)

Kramar

Postat av: Linda

Hejsan,



Har just hittat till din blogg, tycker det är jätteroligt att läsa den då jag själv väntar trillingar. Är i vecka 28 nu. Tycker det finns så lite info om trillingar så då är det skönt att hitta bloggar med lite info. Härligt att läsa om din lycka! :)



Hälsningar Linda :)

2010-02-15 @ 14:10:09
Postat av: Lizaloop

Heeej! Kul att ha träffat er, blev nästan lite chockad över hur lugnt och fridfullt det var, hade sett framför mig 3 barn som grinade om vartannat men nej då alla var ju sååå snälla och söta!! Imponerande!



Vi hörs!

Kram

2010-02-15 @ 14:53:38
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Maria

Precis hittat till din fina blogg. Vilka vackra barn!

Så underbart ljuvligt ! skickar massor av kärlek här ifrån norge.

2010-02-15 @ 17:04:44
Postat av: Bumsan

Till Linda som väntar trillingar: Det finns en sida som heter trillingar.se med info, om du inte redan hittat dit. Jag ställer gärna upp också om du har frågor. Du kan maila mig på [email protected] Grattis till triss i magen! =))

2010-02-16 @ 13:47:48
URL: http://bumsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback