Bra helg, massa sol och en massa som händer! O tänder!

Helgen som jag var själv gick väldigt, väldigt bra! Jag är faktiskt lite förvånad själv över hur lugnt det ändå kändes. Jag har så mycket att berätta, men jag har inte tid nu. Jag o maken ska ha filmkväll och det prioriteras starkt! =))

Men lite om det som komma skall:

Resumé om helgen som gräsänka med trillingar. =)

BVC i måndags.

Sommar o vänner.

Och Olivers första tand! =))

Här kommer en bild på kidsen och deras enäggs tvilling fastrar.



Emma o Lisa tillsammans med Lova, Rasmus och Oliver! =))

Avslutar med en bild på Oliver som fick sin första tand idag! =))



Hörs snart!


Kommentarer
Postat av: Linnea-ungmamma & ryttare

vilken underbar blogg du har!

Postat av: Bumsan

Linnea: Tack detsamma! =))

2010-07-10 @ 06:58:52
URL: http://bumsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback