Helgen som var!

Jag var ju ensam med barnen förra helgen då maken och hans vänner åkte till Gränssjö för att fiska.
Jag var lite nervös innan det begav sig och förväntade mig nog att jag skulle vara ganska trött och slut när söndagen kom. Men jag måste säga att jag är glatt överraskad över hur bra det gick och kan konstatera att maken får åka o fiska fler gånger! =))

Vi fick lite hjälp från släkt och vänner, men till stor del så var vi ju själva. Barnen var så snälla, och det kändes kul att få exklusiv tid tillsammans med dom. Dom är ju det häftigaste som finns! =))

Vi förberedde genom att handla hem så att jag inte skulle vara utan något som jag eller barnen behöver + att vi hade förberett lite mat åt mig så att jag inte behhövde laga så mycket. Jag kan bara säga att ensmastående trillingmamma skulle jag nog inte önska att jag var och all heder åt dom som finns därute.

Maken hade haft det väldigt bra, och för en gångs skull så kom han hem med fisk! =))




Kommentarer
Postat av: lizaloop

Såklart vet du att du fick min röst.

Så han kom hem med en massa fisk, men hur ska det gå, ni har väl ingen katt längre??

Postat av: Bumsan

Tack Lisa!! =)) Vi äter ju upp fisken såklart! =))

2010-07-08 @ 11:16:29
URL: http://bumsis.blogg.se/
Postat av: Maxhedvig

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2012-06-04 @ 08:34:29
URL: http://maxhedvig.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback