Sjuklingen och vovven!

Jag skulle ju berätta om Oliver och att han hade fått sin första tand. Det passar ju nu eftersom att det är just det som har tagit vår energi de senaste 2 dygnen. Hela fredagen så sprang jag omkring här hemma i nattlinne. Oliver hade nämligen feber hela dagen och krävde lite omvårdnad. Vilket resulterade i att det blev betydligt mycket mer att göra här hemma eftersom det fanns 2 st pigga bebisar som skulle roas också. Och passande nog så skulle vi dessutom ta hand om våran hund Kelso nu i en vecka, så då blev det ännu lite mer sysslor. Han bor ju numera hos min pappa sen ett tag tillbaka.

Kelso!



Dagen flöt på bra ändå, Oliver sov nästan hela tiden, och då var det bara att ta itu med allt annat. Passande nog så hade jag haft en vinkväll med min bästa vän kvällen innan också så jag hade inte sovit så många timmar. ;)



Alltså tanden. Den kom den 7 juli, det är helt konstigt att det blir så mycket väsen för en liten tand. Men allt som händer med dom små är ju så otroligt häftigt! Han biter nu tag i skeden när han får sin gröt och har varit grinig vid måltiderna också. Febern har jag läst ska inte bero på tanden, men vissa säger ju att det kan bli så. Jag ser inte fram emot stunder då alla är sjuka, det är nog dom stunderna som det kan vara krävande att vara trillingförälder.


Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

Det är inte lätt när det är tannebisser på g, då vänds hela vardagen upp och ner. Mina tappar dem i stället ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback