Tillbaka!

Oj, va skönt det känns att vara tillbaka på normalläge igen. Inte nog med att 4 av oss har varit sjuka, med Rasmus blev det värst. Vi åkte upp på lassa en sväng, han vägrade äta o hade 40 graders feber. Det var inte kul för honom alls lilla gubben. Som jag tidigare nämnt så verkar Lova vara den starkaste vad gäller sjukor, hon blir inte så sjuk helt enkelt och Rasmus verkar vara den som får ta smällarna.



Jag hoppas att det jämnar ut sig och att ingen av dom behöver ta särskilt många smällar.  Och när barnen var sjuka så fick ju jag också 39 graders feber, skit oxå!!! Ont i kroppen hade jag o matt av febern i denna sommarvärme. Kan ju lugnt säga att detta var det jobbigaste vi gått igenom som trillingföräldrar, vilken tur att man vet att alla blir friska igen. Och friska är vi nu, hela högen! =))

Det är ju det som är tur när man har det jobbigt, att man vet att det alltid blir bättre,
nästan alltid iaf. =))

Vad har mer hänt... Jo, Kelso har åkt tillbaka till pappa. Stackarn fick vara här medans allt var så tråkigt,o alla våra annars dagliga långpromenader blev ju inte av, så han fick nöja sig med dom turer som blev när tid fanns. Häromkvällen tog jag dock en lugn kvällspromenad med honom och det var så skönt. Det är så underbart härligt att vi har en sån bra sommar, även om vi inte har möjlighet att nyttja den till fullo. =))

Idag har det varit en lugn hemmadag. Igår hade vi en härlig dag hos svärfar i Stöcksjö med go mat o solning, badet ska jag ta en annan dag! =)

Nu blir det favorit i repris från igår, hihi. Filmkväll med maken! Vi låg i soffan igår o såg en halvkass film på tv, men det var så trevligt att vi gör om det ikväll med en förhoppningsvis bättre film som vi valt själva.

Hoppas ni har det bra! Kramas mera! =))


Kommentarer
Postat av: lena

Vilka goa ungar Ni har och vilka fantastiska föräldrar!

Ha en bra sommar!

2010-07-16 @ 21:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback