Uppe bland molnen!










Jag har kännt mig så på sistone. Jag är så kär i mina barn och lever det liv jag har längtat efter så länge. Min man är inte dum han heller! ;) Sen vi blev friska från förkylningen så har det varit så härligt med fortsatt sommar. Och denna sommar är speciell för vi får vara tillsammans hela familjen. Bara att tacka o ta emot! =))

Igår hade jag och gubben en liten partykväll för oss själva efter att barnen lagt sig o det var så kul.
Vi grillade o drack vin och satt o surrade på altanen till efter kl 12 med tända ljus. Myyyys!!! =))
Så ikväll blir det lugnt med film o glass med jordgubbar.

En sån här liten krabat stötte vi på hos svärfar häromdagen. =)



Och nu till barnen. Dom sover så lite nu om dagarna, och dom sover också på olika tider vilket är lite jobbigt eftersom att det inte blir en endaste liten stund då man är fri för att fixa annat.  Jag känner att vi måste få lite ordning på det, vet bara inte riktigt hur. Lova sov kanske en timme max idag och har ju då varit vaken ca 10 timmar, vilket känns mycket för en sån liten. Ja ja, vi får lösa det på nåt sätt.

När vi var hos barnen farmor förra helgen så låg dom o kollade in himlen och tyckte att det var väldigt häftigt!



Får se vad som händer resten av veckan, på lördag ska vi iaf på 40-årskalas hos min syster!
Hoppas ni har det bra!


Kommentarer
Postat av: katarina

vilka små sötnosar!

O häftigt med trillingar!

Postat av: Sandra

Hej!

Super fina bilder. :)

Kram

2010-07-25 @ 20:06:38
URL: http://www.heltvanligmorsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback