Mina älsklingspojkar!


Kommentarer
Postat av: Trillingmamman

Hej Johanna!



och hjärtligt tack för tipset om sidan där man kan redigera gratis på. Ska titta in där så fort jag får tid efter barnen har somnat.

Tycker det är så synd att Photoshop är så dyret för oss vanliga dödliga. Även Elements hade fungerat men nu tycker jag även det är dyrt ;-). Man har ju andra utgifter också. Och som sagt så krävs det inte så mycket i programmet för att göra fina bilder så jag ska laborera lite på den sidan. Tack ännu en gång för tipset :-).



Hur mår du och barnen annars?



Kram Eva

Postat av: Josefin

Vilken söt bild! Pappan ser mäkta stolt ut. :)

2010-06-10 @ 11:04:05
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback