Underbara!

Städar lite här hemma och fixar o grejjar. Övervåningen har sett ut som ett bombnedslag.
Passade på att sortera barnens garderob, dom är på G att göra storleksbyte från 56-62.
Och jag kan konstatera att vi har kläder till barnen i storlek 62 i massor, vi behöver nog inte köpa ett enda plagg såvida vi inte vill. Så jag vill bara säga att ni är underbara!
Tack till alla som ger oss kläder och grejjer till barnen! =))) Vi är oerhört tacksamma maken och jag!
Jag säger bara, pay it forward!!! Tack underbara vänner! =))


Kommentarer
Postat av: Josefin

Oj, vilken skillnad det kan vara på barn. Henry börjar gå från 68 till 74 nu i vissa plagg och han är ju yngre. Han kan i alla fall ha 74-plagg i längden på överkroppen och benen. Ärmarna är dock lite långa på alla 74-plagg, men dom kan man ju vika upp. Det märks att han brås på långa pappa som är 194 cm och har lååånga ben.

Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Hej!



Jag har suttit och läst tillbaka och blir så glad av er "hisoria"!

Från att ha varir ofrvilligt barnlös till att sedan bli trillingföräldrar. Snacka om att livet tar, och livet ger :)

Era barn är så fina, tre små charmtroll!

2010-08-18 @ 10:13:10
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback