Gräsänka...

I helgen så ska jag utmana mig själv som trillingförälder en del. Maken kommer att åka iväg till en stuga med några polare fred-sönd, så jag och barnen blir home alone. Jag har tillkallat lite förstärkning imorgon, men jag kommer ändå att vara ensam på nätterna och delar av dagarna. Det blir spännande o se hur det går! =))

Veckorna susar förbi tycker jag och bara av att titta i fotomappen för månaden mars så ser jag hur mycket barnen har vuxit, det går så fort. I veckan har det inte hänt så mycket, vi var till läkaren i måndags på BVC för första gången. Det gick bra och dom fortsätter att växa på. Jag och Lova var på föräldraträff i onsdags och träffade andra föräldrar o barn i samma ålder och från samma område, det var kul. Igår var barnens farfar med familj hit och barnen fick presenter från deras resa till Thailand, härliga fodrade dressar som kommer att användas i höst. =)) Tack! =)
Annars har vi bara myst mycket i veckan, många pyjamasdagar har det blivit. =))

                  

Barnen har börjat le mer o mer, det är så otroligt häftigt att få den kontakten med dom. Vi busar o skrattar om dagarna, men det är inte så lätt att fånga på bild... =))

       
                                

                LoVa!                                              RaSmuS!                                OLivEr!

Har även inhandlat fler namnnappar, hi hi, tycker om dom! =)

                               

Nu ska jag ta och förbereda mig inför att maken skall åka. Jag har bestämt att bara bo på nedre plan i huset medans han är borta för att göra det enkelt för mig. Har även förberett mat m..m som finns färdigt åt mig, så önska mig lycka till! =))

Tjing pling! Kramar Bums! =))


Kommentarer
Postat av: Frida

på dina inlägg så anar jag att ni bägge är hemma, ska de alltid va så? se så önskar jag dig och barnen en super helg. ALLTING GÅR! NJUT

Postat av: Parisa

Det fixar du fint fint, och på köpet ger du oss blivande trilling mammor hopp ;)

Tack för en fina blogg och motivation, jag läser alltid din blogg, just nu är jag i vecka 20 och det gå undan med magen ;)



Lycka till i helgen!

2010-03-27 @ 17:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback