Ni undrar...

...säkert hur det har gått i helgen. Oj, oj, oj.....det gick ju galant!! =))

Maken åkte iväg kl 17 ungefär på fredagen, så då började helgen för mig o barnen. Kvällen gick bra och natten ännu bättre, fick sova ca 6 timmar totalt mellan matningarna. På lördag fick jag besök och hjälp i ca 6 timmar och det var trevligt, det tackar jag för! =)) Lördag kväll hade vi mys jag och barnen, åsså släckte vi lampor o tände ljus och var med på earth hour. På natten så hade dom sov rekord!!! =)) Dom sov ca 5-6 timmar i sträck, wohooo! Så nu på morgonen när vi klev upp så kände jag mig väldigt utvilad. M kom hem kl 14 från sin tur med grabbarna till Kojan och möttes av detta!

                 

Jag i mitten där då!! Så här såg våran söndagmorgon ut! =)) Myyys!!

Det var en utmaning att vara själv med barnen, och jag är väldigt glad att det gick så bra. Det var helt klart mycket att göra, svårt att hinna med sig själv. Det var bra att vi hade förberett mat m.m annars hade det nog blivit enormt stressigt eller så hade jag svultit.... En mycket bra helg med andra ord!! =)) Nu väntar en vecka med lite happenings, synes! =)

                    

                               Fin syskonbild på Rasmus o Lova! =)

                    

                                       Lite skillnad!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Härligt att det gick så bra!

Postat av: Sandra

Kul att det gick bra. Så de blev ingen skräck upplevelse att vara själv. Om du förstår. Låter konskigare än va jag tänkte de. Aja, ha en riktigt bra vecka nu.

Kram

2010-03-31 @ 22:24:41
URL: http://www.heltvanligmorsa.blogspot.com
Postat av: Lizaloop

det syns att de är mer vakna på bilderna nu!

Hoppas ni får en underbar påsk!

2010-04-01 @ 21:27:04
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback