Strålande sol! =)

Idag har det varit fint väder, det blåste en hel del...men jag klagar inte, hellre detta alla gånger än minus 25!! 

                

Vi har varit ute på promenad och vi har även suttit ute på altanen i solen och druckit kaffe, mysigt mysigt! Vi fick främmande av min pappa en snabbis och med sig hade han våran hund som ju bor hos honom just nu. Det var kul att träffa Kelso och han tyckte det var kul att träffa oss me! =)) Älskade finaste vovven! =)

               

Glömde även berätta om napparna jag köpte till barnen. Så kallade namnnappar. Jag tycker det är himla bra, speciellt när man har 3 barn, men absolut bra när man har en också. Jag tänker mest på dom praktiska fördelarna och inte så mycket på att det är en kul grej. Men som trillingförälder så märkte jag ju genast fördelen när man träffar folk att man slipper frågor om vad dom heter och om det är 3 pojkar eller.... osv. Bra även om det blir sjukor här hemma att man inte blandar nappar m.m m.m
Så kolla här:
www.namnnappen.se

                                

Hoppas ni har det bra där ute!! Kraam! =))

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fina bilder på dina små gryn många kramar

Postat av: Sandra

Vilka sötisa ni har. :) Det där med manmnapper e bra, å kul. Kan berätta att de ha vi med, men det är oftast att napparna inte sitter på rätt barn. Napparna är duktiga på att försvinna och då tar man vad man haver. Kramar

2010-03-06 @ 00:38:54
URL: http://www.heltvanligmorsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback