8 juni 1979

Då såg jag ut så här....



Jag hade väldigt mycket hår som liten och fick gå till frissan första gången när jag var 11 månader. I övrigt så var jag en glad men bestämd liten bebis. Jag har alltid varit ganska duktig på att ta för mig.
Min första bästis hette Jobet, dvs Robert för jag kunde ju inte säga R. Jag tyckte väldigt mycket om mina tuttar och hade ett halsband med 4-5 stycken på så att jag kunde byta lite nu o då.
Jag är född i Luleå och vi bodde på Stengatan på Bergnäset i en lägenhet.

Kommentarer
Postat av: Tatja

Vilket charmtroll :) Jag fick dessutom ett gott skratt när du skrev att du gillade dina tuttar...hahahaaa. Ja, jag vet...jag är sjuk i huvet ;)

2010-05-12 @ 21:06:43
Postat av: Sandra

Söt. Kul att du berättar om dig själv lite. Då ha då blive efektiv på blogga. Och att du ha tid att sitta på picnik sidan. Va in då nu, ja bli som tokig. Ibland fungerar inget. :)

Ha de


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback