Älskade Lova! =)



Innan jag blev gravid så drömde jag att jag skulle få en dotter, jag var så bomb säker på att mitt barn som skulle komma var en flicka. Jag har blivit världens stoltaste mamma till världens underbaraste Lova. Min dotter! =)
Hon är född som nr 2 i skaran och har så därför både en storebror och en lillebror. Lova är den matgladaste av alla 3 men är också tyvärr den som spyr mest. Hon är full av bus och älskar att ligga o titta på mobilerna och prata med dom, hon är mest förtjust i katten Janson. =) Det ska bli så spännande att få följa hennes uppväxt!



Namnet Lova kommer från Lovisa. Och betyder "Hjältinna", "berömd kämpe".

Jag älskar dig vackraste Lova!


Kommentarer
Postat av: Carola

mmmm..så söta ni är..kram

2010-05-04 @ 20:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback