Dagarna går!

Det känns som att tiden bara rusar iväg! Fast dagarna ser ganska lika ut. Tyvärr så har ju vädret blivit sämre, men vad gör väl det när man har 3 små gosar att mysa med! =) Apropå gosisar....så har dom varit lite mer bråkisar på sistone. Rasmus har skapat lite egna rutiner, så honom har jag varit upp o matat kl 03, medans de andra 2 sover till 05...inte bra. Vi behöver komma på nåt bra så att vi får in dom i samma loop igen!
Vi har fortsatt med smakportioner, och det är ju bara för roligt. Att se hur dom grimaserar o har sig, vad dom tycker om o inte. =))



Lova!



Rasmus!



Oliver, och med en skrattande storasyster i bakgrunden! =)

Hänt i veckan hos familjen är iaf som följer.
Jag och maken har påbörjat ett hälsosammare leverne. Nu ska gravid-magen bort! Långa promenader, bra mat o träning. Det som är kul är att vi gör det tillsammans den här gången, tidigare har jag ju alltid fått kämpa själv. Så nu räknar jag med att det håller i sig också! =))

Vi håller också på att kika på stuga. Ingenting som vi måste ha, men det skulle vara trevligt att hitta ett litet smultronställe. Det är ju lite skillnad att bo i radhus jämfört med huset vi hade, så något helt eget skulle va najs! =)

Nu till helgen ska jag jobba lite. Ni som känner mig vet ju att jag de senaste åren har jobbat med Stina o sålt kläder. Det blev ju inget i fjol när jag var gravid, så det ska bli kul att jobba några timmar!
Om ni är i stan på lördag eller måndag, eller kanske ska till Sävar marknad på söndag - håll utkik!
Stina Jakobsson Design

Vi kommer också att åka en sväng till barnens farmor i helgen o mysa! =)

Tänk att detta....



....kunde resultera i detta! =)




Ta hand om varann! Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback