Härliga helg!

Åhhh vilket väder! Sommaren har kommit! Jag hoppas att det inte blir några större baksmällar, utan att vi får behålla värmen. =) Vi har haft en härlig helg, grillat så klart, städat uterummet och rabatter m.m Igår var maken iväg på en kväll med killarna och jag var hemma ensam med barnen. Jag kan säga att det är lite tuffare att vara själv med dom just nu, speciellt att natta dom är lite ansträngande...men det går. Jag måste säga att det går ändå väldigt bra att ta hand om dom själv och det är bra att jag tränar fram till hösten då maken börjar jobba.
Nu när värmen kom så insåg jag att vi inte hade så mycket sommarkläder till barnen och vi har inget myggnät till vagnen heller. Jag löste vagnfrågan med en gammal gardin, men det blir nog iväg o handla en del framöver. Solhattar måste dom få också, pojkarna har var sin som vi har ärvt av Nathanael o Dante. =))

Så här såg det ut med 2 dagars mellanrum:





                        
                          

Kläder på, kläder av! =))
Inte alls lätt att klä sånna här snuttar när det blir sommar så där poff,
och det kan ju fortfarande komma lite kalla dagar.

Mysisar!







Nu håller pappan i familjen på att göra spagetti och köttfärsås tillsammans med Lova och Oliver som intresserat iaktar, jag bloggar och Rasmus ligger o sover en skvätt.
Ikväll blir det bad och hockey såklart!
Värmen tar på och ibland kan det vara skönt att vila en stund...



Lova laddar inför hockeykväll! Heja Sverige! =)



Jag och Oliver likaså!

Hoppas att ni har haft en underbar helg! Tjing tjing! =))


Kommentarer
Postat av: Parisa

Hej!Har Ni tvilling eller trillingvagn? Kramar!

2010-05-16 @ 18:09:12
Postat av: Jeanette

Jisses vad dom vuxit och så söta dom e verkligen. Hittar du inget myggnät så köp gardintyg helt klart värd varje krona. kramar

Postat av: Bumsan

Parisa: Just nu har vi en tvillingvagn, Urban Jungle!

2010-05-16 @ 20:39:27
URL: http://bumsis.blogg.se/
Postat av: Elin

Så söta dom är. Jag är förvånad över hur lätt jag haft för att se vem som är flickan i hela syskonskaran :). Lova och Oliver ser ut att vara väldigt lika varandra, stämmer det i verkligheten också?

2010-05-16 @ 21:00:55
URL: http://elin88.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Hej!

Ja, oj va de växer man ser riktigt hur stora de blivit. Och vist är det skönt med lite värme efter en riktigt kall vinter här. :) Men det är svårt de där med kläder, nästan alltid. Kram Sandra

2010-05-17 @ 19:44:59
URL: http://www.heltvanligmorsa.blogspot.com
Postat av: Lavranselena

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2012-07-30 @ 12:20:40
URL: http://lavranselena.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback