Sköna Maj Välkommen!

Helgen har varit alldeles toppen! Valborgsmässoafton var riktigt trevlig med stormiddag o massa folk. Gott med grillat och en trevlig promenad till brasan här i Röbäck.
På lördagen så fick vi främmande av makens farmor, farbror och pappa på dagen, då fikades det en massa gofika o tittades på barnen. =))
På lördagskväll så fick vi besök av goda vänner och då lagades det en trerätters. Romtoast till förrätt, grillad oxfilé med västerbottens-potatismuffins o sallad o såser till huvudrätt och till efterrätt så hade maken bakat rabarberkaka med vaniljglasyr. =)) WOW!! Maten var såååååååå god och det var länge sen jag var sååååååå mätt! =))
Barnen har mått så bra och blivit ompysslade hela helgen och idag hade dom tur och fick besök av farmor också. =)

Jag var på stan en sväng idag och handlade på Lindex ombyggnadsrea, det var halva reapriset. Jag handlade storlek 74-92, men som trillingmamma så känner jag att jag behöver nyttja sånna tillfällen att bunkra lite....för det kommer att kosta.

Jag vill även tipsa om en rolig fotoredigeringssida,
www.picnik.com Enkel att använda så t o m en trillingmamma har tid! =))



Hinner inte mer nu! Ses! =)


Kommentarer
Postat av: Len

Picnik är riktigt bra. Kul att man kan göra collage också om man vill ha med flera bilder som i en bild serie.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback