Svårt att greppa...

 

Jag har fortfarande svårt att greppa att jag har blivit mamma till trillingar. Jag kommer nog aldrig att förstå fullt ut att dessa tre har bott i mig. Jag blir imponerad över hur synkade dom är gällande det mesta. Jag tycker att det är fränt att vi anpassar oss så lätt till olika situationer. Det är samma sak för mig att ha tre barn som det är för dig att ha ett, det är våran verklighet.

Jag vet att jag tjatar om deras sömn, men jag blir så glad. Igår nattade vi vid åttatiden, det blev lite struligt men till slut så somnade alla tre. Klockan var nästan fem innan dom vaknade och ville äta och sen somnade dom om till klockan åtta....Lova och pappan i familjen kom inte upp förrän kvart i nio!! Sömn är ju sååå viktigt!

I veckan är det ganska mycket på gång, nästan bara roliga saker.

Lev o må! Kram!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vet exakt gumman hur det känns mina 3 har börjat gå och det e helt sjukt när man tänker på det att dom bott i mig alla 3 på en o samma gång... kramar

Postat av: Sandra

Ja, det där med att ha tre. Har varit trillingmamma i över 18 månader och kan inte själv fatta det fullt ut. Det blir som en vardag. Man måste som stanna upp och räkna, tänka, jo, alla är mina. :)

Kul att de få sova bra. Då får ni också de.

2010-05-10 @ 18:25:12
URL: http://www.heltvanligmorsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback