Värmebölja!

Det är heeeelt sjuuukt va varmt det har varit de senaste dagarna! Oj så skönt! Nu sitter jag här med kaffekopp nr 2, Rasmus o Oliver skulle promt kliva upp halv sju men efter en stund så somnade dom om, så nu sitter jag här. =)) Lova o pappan ligger fortfarande kvar uppe i sängarna.
Det ser ut att bli en toppendag idag me! =)) Vi får se vad vi hittar på. Igår blev det en 2 timmars promenad och eftermiddagen spenderades i uterummet...myyys!
Imorgon får vi besök av barnens farmor så då ska jag passa på att åka o handla lite. Det ska bli kul att handla välling och gröt m.m och börja ge barnen, hi hi! Imorgon blir ju kidsen 4 månader!! Det är så häftigt! Just 4 månader är ju lite kul eftersom att man får börja ge dom smakportioner och gröt o välling. Det ska bli så kul att se deras miner när dom får något nytt i munnen!

Är på jakt efter en Urban Jungle trillingvagn, så om ni vet av nån till vettigt pris så hojta!


Nu ska jag sätta mig o sy klart det insektsskydd som jag påbörjade igår. Jag är inte bra på att sy så det kan nog vara det fulaste insektsskyddet norr om Texas, men noga då så länge det funkar! =))

Hoppas ni får en härlig dag i det vackra vädret! =))

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilken cool vagn!

Postat av: Mela

http://www.blocket.se/stockholm/Urban_Jungle_Trillingvagn_27626405.htm?ca=15&w=3



tips :-)

2010-05-26 @ 08:50:36
URL: http://mikaelajensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback