10 månader och mycket mer!

Vi har varit till BVC på 10 månaderskoll. Det gick jättebra!
Dom fyllde ju 10 månader den 19:e, weeihoo!
Dom var så duktiga alla tre på att visa sina färdigheter. =))

Rasmus, 72 cm o 8455 g. Rasmus sitter fortfarande bara, han är väldigt nöjd med det än så länge. Han äter väldigt bra och sover väldigt bra. Han är oftast glad och charmar alla! =)) 2 tänder.

Lova, 69 cm o 8410 g. Lova är väldigt stadig och kryper på alla fyra, ålar och kan gå själv litegrann. Hon älskar att gå med lära-gå-vagnen just nu och reser sig mot möbler. Hon älskar att dansa och har en stark vilja. =)) 4 tänder.

Oliver, 70 cm o 8190 g. Ålar massor och reser sig mot möbler, tycker om att stå på knä och har äntligen lärt sig sitta. Busigast av alla tre och har lätt till skratt. =)) 6 tänder.

Dom är så häftiga mina barn, det är så fantastiskt att få vara med om denna tid, det händer så mycket. Det finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag älskar er,
Oliver, Lova och Rasmus!!! <3 <3 <3



Så här såg det ut förra vintern och tänk att snart är dom 1 år!

Senaste veckan har vi varit förkylda, jag och alla barnen. Snuva, hosta, feber och ögoninflammation. Jag kan säga att det finns inte tid för något annat i princip. Jag stupar i säng vid 20-21 om kvällarna. Trots det så vill man ju mer så jag har julpyntat lite och i fredags så var jag iväg på en fest med några arbetskollegor, mycket trevligt och välbehövligt. =))

Jag har så mycket som jag vill skriva om och bilder som jag vill visa, så jag hoppas att ni har tålamod med mig när det dröjer mellan inläggen. =)

Imorgon åker vi på utflykt till barnens farmor, vi ska även träffa barnens farbror med flickvän som är här på besök. Det ska bli riktigt kul att få komma iväg och få lite miljöombyte. Ser fram emot en skön helg och jag önskar er detsamma! Kram!

Kommentarer
Postat av: Mammabellaa

Hej! Tänkte bara kolla om dina barn är födda den 25/1? :) Då jag reagerade på att du hade lagt upp den 25/11 (min son föddes då så blev lite nyfiken!) Ha det bra :)

Postat av: Bumsan

Dom är födda den 19:e januari. =))

2010-12-11 @ 21:42:06
URL: http://bumsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback