Lyssna nu tomten...

...för här kommer en trillingmammas önskelista.

  • En god natts sömn utan störningsmoment.
  • Sovmorgon tills jag vaknar av mig själv.
  • En heldag utan några måsten.
  • En stund tillsammans med maken bara han och jag.
  • En hotellnatt tillsammans med maken bara han och jag.
  • Årsförbrukning av blöjor (kom ihåg att dom är 3)
  • En städ-erska/-are.
  • En tvätt-erska/ -are.
  • En kock.
  • Extrem homemakeover - trillingstyle.
  • Extrem makeover av mig själv inklusive fettförbränning och träning. =)
  • Gärna lite barnkläder och leksaker också.


Kommentarer
Postat av: tomten

Ho ho ho ! tomten har läst och tomten hoppas att dina önsknngar går i uppfyllelse, kanske inte alla men några i alla fall...=)

2010-12-01 @ 00:20:23
Postat av: Sandra

Ja, men de lät ju som helt rimliga saker de där. Jag tar en lika dan, nästan. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback