Mitt Armstrong!

Det är väldigt tråkigt att företaget som jag nästan har jobbat på i 10 år ska lägga ner. Men jag väljer att se det positiva som jag har lärt mig under den här tiden och de vänner som jag har fått och alla roliga stunder vi haft tillsammans. Här kommer tre saker som jag vill berätta om! =))

Min man!

Jag och Mattias träffades på en jobbfest 2002, vi dejtade och blev ett par. Jag är oerhört glad, lycklig och tacksam för att jag fick träffa min man på jobbet! År 2006 så gifte vi oss i Thailand och det var flera från jobbet som var delaktiga i förberedelser och pappersgöra. =)) Det har haft sina för och nackdelar att jobba på samma ställe, under flera års tid så jobbade vi skift och gick om varandra vilket gjorde att vi inte sågs så mycket och fick stå o prata räkningar och annat vardagstjatter på jobbet. Och nu när vi förlorar jobben så är det ju ingen fördel att det drabbar oss bägge samtidigt. Men det har varit kul och jag är så glad för att vi fann varann! =) <3
Och sen fick vi ju efter lång kamp äntligen våra tre små guldklimpar!
Älskar dig min man!



Bästa skiftet som skådat denna planet!

Många härliga människor har man träffat genom åren. Både i Sverige, England, Tyskland och Nederländerna. Många vänner och roliga stunder, det är jag tacksam för. Jag fick även jobba på det bästa skiftet! =)) Alla tycker ju att sitt skift är bäst, men vi var verkligen bäst, hihi!  Vi hade väldigt kul tillsammans och jobbet funkade bra, vi var ett team!



Facket och min personliga utveckling!

Jag har jobbat mycket fackligt på Armstrong. Som HSO - Huvudskyddsombud och även suttit som sekreterare i styrelsen. Jag har även fått möjligheten att jobba koncernfackligt i EWC - European Works Council. Iom mina lokala engagemang på mitt företag så fick jag även chansen att sitta i IF Metalls avdelningsstyrelse för avdelning 4 Södra Västerbotten. Det har gett mig enormt mycket. Jag har fått utbildning, kontakter och erfarenheter. Det som jag tyckte var allra roligast var förhandling! Väldigt utmanande och intressant!
Jag kommer nog att fortsätta joba fackligt framöver.

Vill ni kika in på mig i en facklig tidning så kolla
här! =))

Tjing tjing!






Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Om du inte ska handla såååå ycket sjäv skulle jag gärna köpa matta till vårat datarum....!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback