Blogg Award!

Lizaloop har gett mig en bloggaward! Tack så mycket!



-Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg.
-Tacka och länka till den du fick priset av.
-Skriva 7 saker om dig själv.
-Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner.

♦ Jag är mamma till världens vackraste trillingar!

♦ Jag älskar att fota!

♦ Jag tycker extremt mycket om gamla saker och önskar att jag hade fått leva en dag på tex 20-talet!

♦ Jag skulle gärna vilja bo utomlands ett år, i Thailand tror jag! =)

♦ Jag är född i Luleå, vackraste staden i norrbotten!

♦ Jag är en tv-nörd och följer just nu Biggest Looser USA och längtar till nästa säsong av So you think you can dance!

♦ Mitt drömyrke är hotellfrukost-testare! =))

Nu skall jag då utnämna 7 av er... och awarden går till, da ta taraaa:

Tessah

Idas Krypin

Tjillevippmorsan

Josefin o Henry

Sandra

Linda

Familjen Wännström

Tjing tjing! =)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack för blog-awarden. Din blogg är verkligen mysig. Jag förstår dock inte hur du hinner mer den. Jag har svårt att få tiden att räcka till och jag har ju bara en liten krabat att tänka på.

Postat av: Mötley Annika

Du kan ju titta på skating with the stars nu oxå med Vince Neil börjar inatt på ABC :) kram

2010-11-22 @ 20:58:29
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback