Sorg och tacksamhet!

Vet inte riktigt var jag ska börja.

Mår jag dåligt så bloggar jag inte, det är så det är.
Om någon vill fråga något så går det bra att kontakta mig via mail.

Det har hänt något tråkigt i min familj som jag inte än kan prata om riktigt, men det påverkar mig oerhört mycket. Jag, maken och barnen mår bra, det har inte med oss att göra.
Men sista veckorna har kännts väldigt tunga och jag har varit trött och energilös.
Jag är på väg upp ur den lilla grop jag har fallit ner i, men vissa dagar är bättre än andra.
Livet är som en gunga, det går upp och det går ner.
Men jag vet att allt kommer att ordna sig och blir bra igen, jag har varit här förut.

Jag är så oerhört tacksam för det jag har! För mina underbara barn och min älskade man!
Det finns så mycket att vara tacksam över, och jag försöker påminna mig om det varje dag.

Annars är det som vanligt. =))
 Barnen utvecklas i snabb takt. Lova gick 6 steg idag! Tjohooo! Oliver håller på att få tre tänder samtidigt och inte gnäller han för det, då leder han tandligan med 6 st kontra Lova 2 och Rasmus 2.  Rasmus han är som mest nöjd, inte så brottom där inte. =))

Mina små älsklingar fyller 9 månader imorgon, tiden går fort. Snart börjar det hända grejjer här hemma. När det ska börja krypas och gås så kommer det att bli än mer att göra. Härligt med utveckling, men stressigt för mamman kanske. =)



Min underbara familj, hoppas ni vet hur mycket jag älskar er! <3

P.s Jag tycker det är jättekul att fler och fler hittar hit, jag ska svara på era frågor och leverera mer bloggning i framtiden. =))

Ha det så bra alla! Kram! =))


Kommentarer
Postat av: Malin L

hoppas att allt är bra med er =)

Postat av: Malin Halvardsson

Tänker på er! Hoppas allt ordnar sig till de bästa!

2010-10-19 @ 11:56:58
Postat av: Lizaloop

Men d, det lät inte bra, Skickar en stor kram, vi får höras någon dag!!!

2010-10-19 @ 15:12:38
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: carola

du är bästa Johanna, kom ihåg vad jag sa..ring . kram

2010-10-19 @ 19:45:58
Postat av: Josefin

Oj, vad tråkigt att du inte mår bra. Hoppas det kommer bättre tider snart. Det är en mörk och trist årstid det här hur som helst.



Vad tidig lilla Lova är som redan tar sina första steg. Gull-ungen! Det blir ett helt annat tempo hemma nu förstår jag när småttingarna börjar ta sig fram på eget bevåg. Henry kan hasa sig fram men inte krypa ordentligt och jättefort. Den dagen kommer nog snart.

2010-10-26 @ 19:57:30
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback