Doppresentstips! =)

Här ska ni få se vad jag köpte i doppresent åt min systerdotter, tyckte att det var en riktigt kul och fin grej!
Om ni själva skulle vilja beställa så finns dom
här! =)

 

 

Nu är det fredag och denna veckan har gått så fort. Jag och barnen har haft det bra tillsammans. I helgen så åker vi till barnens farmor på surströmming, wohoo! Det ska bli kul med en utflykt! =))

 

Hoppas ni får en riktigt trevlig helg! =)

 

Avslutar med dagsfärska bilder på grynen! Tjing!

 

 


Kommentarer
Postat av: Åsa

hej.

Måste bara titta in och säga att jag beundrar dig, är själv tvillingmamma och tycker de är fullt upp i mellanåt och då har du tre =) alla heder åt dig.

hoppas ni har en fin fin helg..

Postat av: HeidiK

Hittade din blogg av misstag.. Tänkte bara säga att du/ni har tre helt ljuvligt söta barn.. :)

2010-09-11 @ 10:34:25
Postat av: Lizaloop

isaform har oxå fina tavlor1

2010-09-12 @ 17:48:08
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback