Mammaledig på RIKTIGT!

Känns som att det var evigheter sen jag skrev ett inlägg, men det var ju bara 4 dagar sen. =)) Jag har iaf hunnit varit sjuk igen, men denna gång bara jag som tur var. Vi får hoppas att alla andra fortsätter på banan mot friskhet! =) Jag har mått riktigt dåligt och missade också min systerdotters dop, vilket jag är ledsen över. Hittade en sån fin present åt henne och jag ska tipsa om den sen när hon har fått den. ;)
Det har ju då inte hänt så mycket pga sjukdomen så helgen var ganska lugn. Men jag hyrde 3 filmer som jag har sett, check it out!

Hachiko - En vän för livet!

Helt okej, jag gillar ju sånna hundfilmer, fick gråta en skvätt och dra på smilbandet. Betyg 3/5



Bilden är lånad!

It´s Complicated!

Relationsfilm, helt okej, gillar Meryl Streep massor! Betyg 3/5



Bilden är lånad!

Brothers

Ännu en relationsfilm, bra handling o bra skådespeleri, lite besviken på slutet. Betyg 4/5



Bilden är lånad!

Så, då kanske ni fick lite filmtips! =)

Min kära make började jobba igår, så nu är jag mammaledig på "riktigt". Det känns lite konstigt eftersom att vi har varit hemma tillsammans i nästan 8 månader. Så fort jag blir helt frisk så ska jag försöka hitta på saker med barnen. Promenader, öppna förskolan, bus o lek. Det känns lite pirrigt att ta med alla tre själv, men det kommer nog att gå bra. Jag får börja försiktigt och öka eftersom. =))) Men det känns bra att fortsätta ha dom hemma, som planerat så blir vi hemma till nästa höst.

Älskade o underbara!





Inte dom bästa bilderna kanske....men så kul! Jag o mina älsklingar! =)))

Vi ses! =)


Kommentarer
Postat av: Malin Halvardsson

Jag hittar gärna på nåt nån dag! Vi kan följas åt till öppna förskolan alt. ses i Röbäck!

2010-09-06 @ 22:13:38
Postat av: Bumsan/Johanna

Malin: Absolut! Ska bara bli frisk först. =)) Vi kan väl maila telenummer, eller hade du mitt så kan du gärna skicka ett mess. Sköt om er! =)

Postat av: Pia

Vad skönt att du börjar friskna till! Vi saknade dig i lördags. Och det kommer att gå hur bra som helst för dig med de tre små liven! Kramar

2010-09-07 @ 10:31:28
Postat av: Jennie

En till blogg till favoriterna :)



Dum fråga kanske, men hur får du med dig alla tre i barnvagn? :) För det finns väl inga trillingvagnar att köpa?

2010-09-08 @ 00:24:47
URL: http://www.lagomskadetvara.blogspot.com/
Postat av: Bumsan/Johanna

Tack Pia! Kram!



Hej Jennie, välkommen o tack! =)) Jo, det finns trillingvagnar, så vi har en sån. Men om vi går ut hela familjen så kan vi ta en tvilling o en singel, det är som smidigt. =) Ha det bra! Johanna =))

2010-09-08 @ 07:04:21
URL: http://bumsis.blogg.se/
Postat av: Isabel

Du har underbart fina barn! :) Har det varit väldigt kämpigt att ha tre småttingar på en gång? :)

2010-09-18 @ 03:11:03
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback