15 månader på dagen!

Idag blir mina 3 älsklingar 15 månader!
Det är helt ofattbart vad fort det går...dom är ju småfolk numera, hi hi!

En liten uppdatering på utvecklingsfronten.



Rasmus är fortfarande längst och tyngst, vet inte hur mycket han har vuxit sen senaste kollen dock.
Han är väldigt duktig på att äta mat men tycker inte så mycket om fika/mellis.
Han sover bättre nu än någonsin.
Han är glad och go och för tillfället lite mammig. Han tycker om att dansa, se Timmy Lamm o springa samtidigt som han skriker. =)) Ljuden utvecklas konstant och han är nära på att säga lampa tex. Rörligheten blir bättre, men han kan ännu inte klättra och har svårt att resa sig utomhus med bylsiga kläder o skor.



Lova är mittemellan i storleken på de tre. Hon äter o sover bra. Är fortfarande mest stabil i sina rörelser och har bra finmotorik. Hon älskar att dansa och kommer själv på egna moves. Hon har börjat bygga med duplo och kan sitta 5-7 minuter o bygga själv.
 Hon kan säga titta, tutte, där, b(l)ampa och mer därtill och förstår väldigt bra.
Lova är glad, busig och har mycket temprament.



Oliver är minst i gänget. Han äter mycket men gör av med mest energi genom konstant rörelse, men han har börjat lugna sig en aning och kan nu sitta i soffan stilla en stund. Han tycker om när det händer saker och är väldigt finurlig och busig. Flörtar hejvilt med alla han stöter på. =)) Just nu är han också väldigt mysig och bjuder på spontana pussar o kramar på dagarna.

Alla tre har storlek 4 på blöjor och storlek 80 på kläderna.
Dom tycker om våra långa vagnpromenader då vi tittar på olika saker, hästar, hundar, traktorer och lastbilar är väldigt populärt.
Alla tre har mycket hår på huvudet och jag har klippt en del, men nu är det bestämt att det snart blir en tur till frissan. =))
Finns säkert en massa mer att skriva, men det här är vad jag kommer på just nu. =))
Tre underbara individer håller på att ta form och jag kan bara inte uttrycka hur rik o lyckosam jag känner mig som får vara med på denna resa! Glada o nöjda dagar har vi just nu och vi längtar efter mer vår och sommar och en massa spännande äventyr. =)))

Jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback