<3 <3 <3

Vardag, vardag, vardag...det är det som hinns med nu för tiden. Maken har börjat jobba var tredje helg nu också vilket innebär lite mer slit för mig och lite mindre familjetid. Men nu när vi inte har det riktigt säkert på jobbfronten så får det bli som det blir.

Som jag började inlägget så har det inte hänt så mycket sen sist, känns mest som vardag. Men vardagarna kan ju också vara underbara! =))

Barnen växer, pratar, leker, sjunger och förstår mer och mer för varje dag som går.


Rasmus!


Lova!


Oliver!

Det är helt otroligt vad som sker dom första åren i en liten människas liv. Här märks deras unika personligheter mer och mer, vilket jag tycker är häftigt. Jag är så glad för det som jag har just nu, en egen familj, tre underbara och fantastiska barn! =))



Ibland går det bra att leka tillsammans, men inte alls lika bra somliga dagar. =))



I famnen börjar det bli ganska trångt, men det är ju en självklarhet att alla ska sitta här!

Jag har kännt mig ganska slut som artist de senaste månaderna. Att jobba massor, få familjen att funka och allt övrigt är rätt så påfrestande. Och att aldrig känna att tiden räcker till, det är så mycket som inte blir gjort och många som inte hinns med. Till alla mina vänner så vill jag bara säga att jag tänker på er massor, men tid och ork finns inte till. <3 KRAM!

Hur som helst så har vinden vänt!
Jag har tagit tag i mig själv och börjat strukturera upp mitt liv efter rådande situation. Ett steg i det hela var att få vara själv en helg, maken jobbade och barnen fick åka till farmor. Jag röjde, rensade, städade och möblerade om m.m, det var sååå skönt! Jag behövde verkligen det och jag blev så nöjd med resultatet. Allt är inte riktigt klart än, men här kan jag bjuda på en liten titt! =))



Hoppas jag hinner höra av mig mer snart.
Men nu ska jag ta och dejta kudden!

Sköt om er, kramar i massor!



Det är också viktigt att dockorna går o sover i samma veva som barnen,
här är det fasta rutiner som gäller, hi hi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback