2011 here we come! =))



Hej hej hopp!! =))

Varnar redan nu för ett långt inlägg med bildbombning!
Hoppas att ni har haft det bra under helgerna och att erat 2011 har fått en toppenstart! =)
Vi har haft det jättebra! Sjukorna förföljde oss över julhelgen, men sen dan före nyårsafton så har vi varit friska, peppar peppar! Det nya året har börjat riktigt bra och barnen utvecklas enormt mycket, jag berättar mer sen. =))
Min älskade make har hunnit fylla 30, så det har varit kalas här hemma. Han blev även bortrövad i helgen som var och jag o kidsen hade det mysigt hemmavid.

Nu kommer det lite bilder! =)



Underbara Jeanettes son Valter! =)



Julklappar som vi fick av Jeanette som även var en upplevelse då vi pysslade med detta tillsammans,
enormt kul och väldigt fint!



Lova i julbadet! =))



Rasmus under juldagarna! =)



Oliver tomtade även han! =)



Och Lova likaså!


Promenad under mellandagarna!



Nyårsafton spenderades med familjen Spetz! God mat i goda vänners lag, en väldigt mysig afton som påminde oss om att vi numera är småbarnsföräldrar. Lilla Li missade inte tolvslaget! =)



Jag o Lova! <3



Rasmus spelar gitarr med pappa! =)



Lova kan numera gå sen en vecka tillbaka, helt obehindrat och hon är så stolt! Vi med! =))



Rasmus i sin egna stil!
Han tar sig fram sittandes/hasandes och puttandes med ena handen, det går fort! =)



Oliver kikar på TV! =)

Barnen fick så mycket fina julklappar och dom har haft det så bra med släkt o vänner!
2011 kommer att bli ett härligt år som jag till största del kommer att spendera hemma med barnen.

Jag har lite tekniska problem både på kamera- och data-fronten, men jag ska göra mitt bästa för att blogga mer frekvent. Idag var vi till BVC på 1-årskoll och det vill jag berätta mer om. Sen är det ju några små som fyller 1 imorgon och på lördag har vi kalas, så på återseende!

Lev o må! <3


Kommentarer
Postat av: Cecilia, Sthlm

Härligt med lite nya uppdateringar! :) Hoppas allt är bra med er fem!

2011-01-18 @ 23:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback