Frågestund!

Jag har sett att flera blivande trillingmammor har hittat hit vilket jag tycker är jättekul och ett stort grattis till alla guldklimpar i magarna! =))
Alla andra som är här o kikar är självklart välkomna och jag tycker det är minst lika roligt. =))

Eftersom att det har kommit lite nya läsare och att barnen har vuxit och det har hänt en del så tänkte jag att det kunde passa sig med en frågestund. Så varsågod att ställa frågor, jag svarar på allt så gott jag kan och om svaren dröjer så är det bara för att jag har 3 st vildar att ta hand om. ;)

Hoppas ni mår bra! Kram J










Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Är några av trillingarna särskilt tighta eller leker de lika bra alla tre? Väntar själv trillingar och är lite nyfiken :)

2011-05-11 @ 18:36:15
Postat av: Johanna

Hej Anna-Maria! =) Det går i vågor, ibland är det R o L som leker bäst o ibland L o O, mest sällan är det nog pojkarna som leker tillsammans. Jag hoppas att de alla 3 kommer att tycka om varandra och umgås. =))

Postat av: Tessah

Oj va dom växer småttingarna :)



jag saknar dig så otroligt mycket hjärtat!!!!

Åhh nä nu måste jag ta tag i den där resan ner mot umeå snart. neeeed

2011-05-11 @ 21:02:44
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Terese

Hej :) Vad kul med lite frågestund!

Har tusen frågor så skulle tagit hela natten att skriva ner dom :)

Men... Vad är ditt bästa råd, vad ska man verkligen tänka på?

2011-05-11 @ 21:42:44
Postat av: Josefin

Händer det inte ofta att alla tre är griniga/klängiga samtidigt? Hur gör du då när du bara har två armar?

Jag tycker min son alltid är lite mammig när han nyvaknat t.ex. och blir jätteledsen om man sätter ner honom på golvet.

2011-05-11 @ 22:08:38
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com
Postat av: Johanna

Tessah: Jaaa, kooom! =)))



Terese: Det är svårt att ge generella råd och alla barn är ju olika. Men att planera, ha framförhållning och fasta rutiner är viktigt. Sen ska man nog lita till sig själv, mammor kan. =)



Josefin: Hej, grattis igen och hoppas att du mår bra och va stor o fin Henry har blivit. =)) Självklart har jag 3 klängiga ungar över mig ibland och det går ju att goa med alla litegrann, men det är svårt och jag blir ibland tokig för att man inte räcker till. En tredje arm hade inte skadat. ;) Sen är dom ju 3 och har alltid varit så dom lär sig ju hur det funkar, jag kan bara inte gå omkring o bära eller grejja helatiden och det vet dom. =) Sköt om dig! =)

2011-05-12 @ 09:31:55
URL: http://bumsis.blogg.se/
Postat av: Terese

Hej igen :)



har lite problem i barnvagns djugeln.

Vart hittade ni er vagn nr 1? Hur stor var den m,m

Har så himla svårt att hitta nått bra!



Kram

2011-05-12 @ 20:20:45
Postat av: Johanna

Terese: Vi har haft en Urban Jungle tvillingvagn med stor liggdel som förstavagn och det var perfekt! =)

2011-05-17 @ 19:08:01
URL: http://bumsis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!går barnen på förskola?



2011-05-17 @ 21:38:35
Postat av: Johanna

Nej, barnen kommer att börja på dagis i september. Jag är hemma med dom tills dess, min man och jag var hemma tillsammans de första 7 månaderna och sen har jag varit hemma själv. =))

2011-05-18 @ 04:07:23
URL: http://bumsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback