Lite sjuka..

...har vi varit de senaste dagarna, barnen har lite jobbig hosta. Hoppas att det blir bättre så att vi kan vara ute i veckan i det vackra vädret dom har lovat. Men det hindrade oss inte från att ha en trevlig tre-rätters bjudning med goda vänner igår. Passade på att gratulera en 30-åring i efterskott, en mycket lyckad kväll med god mat o dryck. =)) Deras söta dotter Li var också här och tidigare i vintras så var vi på hennes dop.



Idag vill vi gratulera Gabriel som i veckan har fyllt 3 år, vi kommer att åka dit på kalas lite senare.

I övrigt blir det en lugn söndag, kanske får barnen spela gitarr med pappsen om dom har tur. =))
Musik o dans gillas skarpt!


Tjing tjing!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Oj, vilken söt liten docka till tjej! Det är så sött med spets på småflickor.

Postat av: 17 år och gravid med trillingar

Vilken fin blogg du har. Jag fullkomligt älskar den. Verkligen, den är helt underbar. Du har tre otroligt vackra barn.

Jag är 17 år och gravid med trillingar (jag är i vecka 27) - nästa sommar gifter jag mig med min karl. Vi flyttar ihop i sommar. Du får gärna läsa min blogg.

2011-05-08 @ 20:28:17
URL: http://entidtillbaka.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Åh Li min lilla gullis! Hoppas ni mår bättre nu :)

2011-05-10 @ 12:56:28
URL: http://spetzkompetens.blogg.se/
Postat av: Trillingar v15

Vilken bra blogg att läsa som blivande trillingmamma. Hoppas man själv får gå lika länge som du fick med din graviditet och att barnen blir lika fina och välmående :)



Kommer följa din blogg nu!



Kram

2011-05-10 @ 22:24:35
Postat av: Trillingar v15

Hej!

Vilken bra blogg du har :) Väldigt intressant att läsa nu när man väntar trillingar!!!

Har tusen frågor som ingen verkar kunna svara på(inte så vanligt me trillingar ju haha)

Du kanske har lust att ge mina frågor lite svar?

Mejla gärna om du har lust och tid!

kram blivande trillingmamma

2011-05-10 @ 22:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback