Förbereder nedstängning....

Jag har ju tidigare nämnt att jag funderar på att sluta blogga, och beslutet känns som att det är taget. Jag har ju inte tiden att göra det jag skulle vilja med bloggen och för att vara ärlig så hamnar den ganska långt ner på priolistan också.
Men jag kommer att göra en summering och slänga ut lite bilder och skriva något form av avslutande inlägg, så inom kort så kommer det mera.
Hoppas att ni har det bra allihopa och att ni haft en bra sommar, trots iaf enligt mig, mycket dåligt väder.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Känn dig inte tvingad att blogga, låt den bara va och släng in nåt när du har tid och lust, att det är glest spelar väl ingen roll, stäng inte ner den, det kan ju vara roligt för din egen skull att ha kvar den och kunna gå tillbaka och läsa sen!!

Postat av: Josefin

Jag förstår dig. Jag har "bara" två och jag hinner inte heller blogga.

2012-08-22 @ 23:57:36
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback