Mer bloggande o massa bilder!

Tjohoooosan!!

Jag har idag varit till mitt numera gamla jobb och lämnat in nycklar o grejs. No more plastfabrik ever! Det är med lite blandade känslor som jag lämnar Armstrong efter 10 ½ år i tjänst. Just i nuläget kändes det skönt att äntligen få kasta in handduken, men samtidigt så lämnar man tryggheten och kliver ut i det okända. Det okända består i nuläget av lite jobb på ICA Röbäck och resten av tiden har jag tänkt ägna åt mig själv.
It´s just me, myself and I!
Jag ser positivt på denna förändring, jag undrar vad jag har för möjligheter i livet och vad jag ska hitta på. Det känns spännande och lite pirrigt-nervöst också. Men jag har till en början som sagt tänkt ägna en hel del tid åt mig, både fysiskt och psykiskt försöka att bygga upp en stark trillingmamma som orkar med allt vad livet har att erbjuda. Jag har en del planer på gång....
Jag kommer att försöka lägga ner mer tid åt bloggandet,
så jag hoppas att några av er blir glada för det. =))



3 is the magic number! =))

Här kommer en hög med bilder.....







Vi skickar en varm hälsning till Höganäs och tackar så hjärtligt för dom fina tröjorna till barnen! =))





Lova och Rasmus fick nya frillor i söndags! =))



Oliver fick ingen ny frilla, men han får visa sina nya kläder! =)

Åsså spexar han lite som vanligt, här i mammas munkjacka! =)



Nu ska jag skriva lite på en Att göra-lista,
det är ju viktigt att ha struktur på vardagen även fast man inte har ett jobb att gå till!

Må gott!


Kommentarer
Postat av: tant carola

sötaste söta är ni allihop. Jobb! det kommer var så säker, den som inte anställer dej, förstår inte sitt bästa och kan jobba själv. =) kram o vi ses snart

2012-02-07 @ 21:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback