Änglar...

....visst finns dom!



Varsin sån här fin ängel hänger ovanför barnens sängar. Present från bästa
Lizaloop! =))

Jag har sååå mycket som jag skulle vilja berätta, måste bli bättre på att blogga helt enkelt. Men denna gång kan jag ju iaf komma med en vettig ursäkt, jag har börjat prioritera mig själv och min hälsa.
Som jag tidigare har skrivit så ger min "behandling" resultat. Jag tror eventuellt att jag är på väg att må bättre än jag någonsin tidigare gjort och det är en häftig känsla.
Ska ge en liten rapport om hur det gick på Vårruset, över förväntan!! =)) Jag sprang hela loppet på tiden 34:12 och jag är supernöjd! Har även fortsatt med springeriet och varit ut några svängar sen dess. =))
Jag har på ca 10 veckor minskat 6-7 kg i vikt, minskat 8 cm runt midjan och mår fantastiskt bra. Det mentala jobbet jag gjort för att minska stressen och öka medvetandet och balansen i livet är sååå mycket värt! Nu gäller det bara att kämpa vidare för att detta nya leverne ska bli en total självklarhet! =))

Barnen är i en underbart krävande ålder, energi 24-7 och ibland känns det som att det är totalt kaos här hemma. =) Det är så kul att kunna prata med dom på en helt annan nivå än tidigare och det vi gör tillsammans är sååå kul. Lova är rätt så trotsig, men det går ju förhoppningsvis över, hi hi.

Livet går fort nu, så det gäller att stanna upp ibland och hinna ta in allt. Det är svårt, men det går. =))

Är så tacksam för allt jag har! <3 <3 <3



För några veckor sedan gjorde vi en spännande utflykt för att kolla när vår vän hoppade fallskärm. =)



Barnen som sagt, fullt ös medvetslös!
Oliver och Lova har lärt sig cykla trehjuling och Rasmus är nöjd med sin Bobbycar än så länge. =))
Det har hänt mycket på kort tid nu på slutet. Tal, sång m.m bara flödar i oändlighet. =)
På bilden finns även Rambo, deras nya "lillebror", som familjen Sandberg har införskaffat.

Bilder på mitt hem får komma sen, för nu ska jag se fotboll med maken. Heja Sverige! =)

Sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback