Pepping pepping!

Tjohoooo, äntligen varmt och skönt väder! =))
Jag känner verkligen att jag är på väg mot ett bättre jag. Det känns också som att det kommer att hålla denna gång. Jag fick i veckan ytterligare besked på att jag sänker mitt blodsocker, vilket känns oerhört bra. Nu kommer bara utmaningen att hålla i detta under hela sommaren, hejja hejja! =))

Igår gick jag för första gången på en ordnad meditation som hölls i Tegs kyrka, det var en riktigt trevlig upplevelse och jag kommer att åka nästa onsdag igen! =))

Just nu håller jag på att baka bröd och förbereda mig inför kvällen då jag ska delta i Vårruset. Jag har tänkt försöka att springa 5 kilometer i väldigt lugn takt dock. =)) Jag är lite nervös...., har aldrig sprungit tidigare... =) Oavsett hur det går så kommer jag att var stolt över min prestation!

Jag känner extra mycket kärlek till min familj just nu. Dom är helt underbara alla 4! =))

Livet känns bättre än på länge och jag tänker fortsätta kämpa framåt!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback